BARSELTRENING:

Bli med på Barsel-Hoppla med baby TIRSDAGER kl 09.30

Start: september 2017.

Oppmøte i Kjelsåsveien 114. Max 6 deltakere.

Trygg, riktig og effektiv trening som tilpasses ditt utgangspunkt.
Kombinasjon av kondis+styrke+bevegelighet.

Vi trener ute i nærområdet. Som på Hoppla blir det først en kondisdel og så en styrkedel. I tilfelle veldig dårlig vær kan vi gå inn i treningsrommet for styrketreningen.

Pris: klippekort med 8 klipp kr 1150. Klippene er gyldige i 4 mnd, og kan også brukes på Hopplatreningene mandager kl 18 og 19.30, og onsdager kl 18 (da uten baby..) :-)

Det er mulighet for å amme og stelle babyen i lokalene våre i Kjelsåsveien 114.

Tirsdager kl 09.30 er nå snart fullbooka. Jeg kan sette opp en time til hvis dere er f.eks en barselgruppe som ønsker trening på et annet tidspunkt. Minimum 4 deltakere.

 

Trening gjør graviditet, fødsel og barseltid enklere.

Trening for gravide

Gravide som er fysisk aktive opplever enklere svangerskap og fødsel. Helsemyndighetene anbefaler gravide å holde seg aktive.

Men hva skal man trene? Hvor hardt? Hvor ofte? Er det noe man bør unngå? 

Jeg er sertifisert personlig trener fra Norges Idrettshøyskole. Mitt hovedcase i studiet var trening for gravide, og jeg kan tilby trygg, riktig og effektiv trening for deg som er gravid.

Ta kontakt for gravid-PTtimer – så skreddersyr vi et opplegg som passer til den formen du er i nå.

 

«En knallgod investering i egen helse etter to tøffe svangerskap! Variert trening både ute og inne, kondis og styrke, med super veiledning og heiarop! Babyen var med fra hun var 3 mnd, ikke noe problem med en så fleksibel PT! Både kropp og hodet er sterkere igjen. Astrid kom til og med hjem til meg når det var for kaldt i vinter til å gå ut med babyen. Jeg er veldig fornøyd!»

Kristine