BARSELTRENING:

Bli med på Barsel-Hoppla med baby TIRSDAGER kl 09.30. + Ny gruppe fra nyttår: tirsdager kl 11.00

Start: kontinuerlig oppstart – kom når du er klar!

Oppmøte i Kjelsåsveien 114. Max 6 deltakere.

Trygg, riktig og effektiv trening som tilpasses ditt utgangspunkt.
Kombinasjon av kondis+styrke+bevegelighet. Fokus på kjernemuskulatur, bekkenbunn, nakke og rygg.

Vi trener ute i nærområdet, og starter alltid med en kondisjonsdel – intervaller, bakke eller f.eks i løperunden rundt Myrerjordet. Siste del av timen er satt av til styrketrening av store muskelgrupper. I tilfelle veldig dårlig vær/kaldt kan vi gå inn i treningsrommet for styrketreningen.

Pris: klippekort med 8 klipp kr 1150. Klippene er gyldige i 4 mnd, og kan også brukes på Hopplatreningene mandager kl 18 og 19.30, og onsdager kl 18 (da uten baby..) :-) Dropin: kr 190.

Det er mulighet for å amme og stelle babyen i lokalene våre i Kjelsåsveien 114.

Minimum 4 max 6 deltakere pr gruppe.

 

Trening gjør graviditet, fødsel og barseltid enklere.

Trening for gravide

Gravide som er fysisk aktive opplever enklere svangerskap og fødsel. Helsemyndighetene anbefaler gravide å holde seg aktive.

Men hva skal man trene? Hvor hardt? Hvor ofte? Er det noe man bør unngå? 

Jeg er sertifisert personlig trener fra Norges Idrettshøyskole. Mitt hovedcase i studiet var trening for gravide, og jeg kan tilby trygg, riktig og effektiv trening for deg som er gravid.

Ta kontakt for gravid-PTtimer – så skreddersyr vi et opplegg som passer til den formen du er i nå.

 

«En knallgod investering i egen helse etter to tøffe svangerskap! Variert trening både ute og inne, kondis og styrke, med super veiledning og heiarop! Babyen var med fra hun var 3 mnd, ikke noe problem med en så fleksibel PT! Både kropp og hodet er sterkere igjen. Astrid kom til og med hjem til meg når det var for kaldt i vinter til å gå ut med babyen. Jeg er veldig fornøyd!»

Kristine