fbpx

BARSELTRENING:

Vi starter opp igjen med Hoppla barseltrening våren 2019, onsdag 24. april .

Bli med på Barsel-Hoppla med baby onsdager kl 09.30 og 12.00 (tidspunkt ikke helt bestemt ennå)

Oppmøte i Kjelsåsveien 114/Myrerjordet. Max 10 deltakere i gruppa.

10 ukers kurs med mulighet til å ta igjen timer på andre Hopplatreninger og hos Marit Endresen.

Trygg, riktig og effektiv trening som tilpasses ditt utgangspunkt.
Kombinasjon av kondis+styrke+bevegelighet. Fokus på kjernemuskulatur, bekkenbunn, nakke og rygg.

Vi trener ute i nærområdet, og starter alltid med en kondisjonsdel – intervaller, bakke eller f.eks i løperunden rundt Myrerjordet. Siste del av timen er satt av til styrketrening av store muskelgrupper. I tilfelle veldig dårlig vær/kaldt kan vi gå inn i treningsrommet for styrketreningen.

Det er mulighet for å amme og stelle babyen i lokalene våre i Kjelsåsveien 114.

Trenere: Marit Endresen (PT Evo og driver UTE trening med Marit på Kjelsås) og Astrid Moe Eikrem i Heile deg.

 

Trening gjør graviditet, fødsel og barseltid enklere.

Trening for gravide

Gravide som er fysisk aktive opplever enklere svangerskap og fødsel. Helsemyndighetene anbefaler gravide å holde seg aktive.

Men hva skal man trene? Hvor hardt? Hvor ofte? Er det noe man bør unngå? 

Jeg er sertifisert personlig trener fra Norges Idrettshøyskole. Mitt hovedcase i studiet var trening for gravide, og jeg kan tilby trygg, riktig og effektiv trening for deg som er gravid.

Ta kontakt for gravid-PT-timer – så skreddersyr vi et opplegg som passer til den formen du er i nå.

 

«En knallgod investering i egen helse etter to tøffe svangerskap! Variert trening både ute og inne, kondis og styrke, med super veiledning og heiarop! Babyen var med fra hun var 3 mnd, ikke noe problem med en så fleksibel PT! Både kropp og hodet er sterkere igjen. Astrid kom til og med hjem til meg når det var for kaldt i vinter til å gå ut med babyen. Jeg er veldig fornøyd!»

Kristine