Utfordringen er ikke å begynne å trene. Det er å fortsette.

Et sterkt hode og en sterk kropp henger sammen. For å få til varig endring og etablere nye vaner må du ha hodet med deg. Heile deg coaching & trening tilbyr derfor noe mer enn ren treningsveiledning.

Gjennom en kombinasjon av fysisk og mental trening hjelper vi deg å snu trening fra en sporadisk pliktøvelse til en lystbetont hverdagsaktivitet – som gir resultater.

Sammen finner vi frem til hva som motiverer deg, og hva som hindrer deg. Vi setter mål du kan nå, og måler progresjon. Mestring er grunnleggende for motivasjonen.

Vi hjelper også deg som er godt i gang med trening til å nå ambisiøse mål.

Tre konsepter for fysisk + mental trening:

  • Kom i gang!: For deg som gjerne vil trene, men trenger dytt, tips og tilpasning for å få til riktig trening for DEG.
  • Fortsett! Bli motivet til å trene jevnlig: For deg som starter med ny giv hver 1. januar, eller stadig ender som støttemedlem på treningssenter – og mister lysten og motivasjonen til å trene gang på gang.
  • Nå et mål! Sette deg mål du kan nå: Du har lyst til å utfordre deg selv – trene riktig fram til et løp du har meldt deg på / sette personlig rekord i en konkurranse / klare å ta 10 strake pushups/  bli med vennegjengen på topptur osv. Jeg legger opp riktig trening i forhold til målet ditt, og hjelper deg med riktig progresjon gjennom fysisk og mental trening. .

DIN TRENER OG COACH

Astrid Moe Eikrem er personlig trener fra Norges Idrettshøgskole (2017) og sertifisert NLP-coach i Den Norske Coachforening.

PRISER

10 ganger PT+mental trening: kr 9.900,-

Prisen inkluderer 1 oppstarttime med motivasjons- og målsamtale, 5 x 55 min personlig trening, 5 x 1,5 time personlig trening & motivasjonscoaching (55 + 35 min), tilpasset treningsprogram og mulighet til å trene i treningsrommet i Kjelsåsveien 114 på egenhånd, etter avtale.

Heile deg coaching & trening tilbyr også vanlige PT-timer – uten mental trening, dersom du ønsker det.

 

 

Hvordan kan man få til ordentlig personlig trening uten å være på et stort senter fullt av apparater og vekter?

Når det passer og været er bra,  trener vi både konsis og styrke utendørs, i nærområdet på Kjelsås. Jeg bruker i stor grad øvelser med egenvekt, og enkle hjelpemidler som vi kan ta med oss ut (strikker, tau osv).
I  lokalene i Kjelsåsveien 114 har vi også et godt utstyrt treningsrom med tredemølle, slynger, kettlebells, bosuball, vekter osv. Du får ikke løftet hundrevis med kilo hos oss, men vi garanterer godt treningsutbytte likevel!

Treningsrommet i Kjelsåsveien 114

«Uten spesielt mye løpeerfaring bestemte jeg meg for at jeg ville løpe maraton for første gang, og treningen med Astrid var gull. Jeg lærte en hel del om hvordan treningen bør legges opp, og vi hadde konkrete mål (og delmål) gjennom perioden (10 ganger i vinter). Fremgang er viktig for at jeg skal ha lyst til å fortsette å trene, og derfor var det fint med tester så man kunne se hvordan det gikk. Jeg fikk også masse inspirasjon til styrkeøvelser som ville gjøre meg i stand til å tåle den lange distansen og få bedre løpsøkonomi. I tillegg hadde vi en del mental trening, som jeg hadde stort utbytte av. Som småbarnmor følte jeg tidligere at trening var en bonus og at jeg måtte tilrettelegge for alle de andre først før jeg selv kunne trene. Det har jeg slutta med. Nå gir jeg beskjed om hva planen min er, og det meste blir faktisk litt hyggeligere når mor har en løpetur innabords. 24. september løp jeg mitt første maraton i Berlin. Det var en overveldende og litt uvirkelig opplevelse. 42,195 km på 4:11 hvor jeg følte meg utrolig sterk og sikker på at jeg skulle stå ut distansen. Jeg kom på plass nr 3882, men jeg vant det løpet. Nå er jeg klar for å finne et nytt løp og pushe farten et hakk til. Tusen takk Astrid for en super treningsperiode, som både har gjort meg i bedre fysisk form, men også har gjort meg oppmerksom på hvordan man noen ganger kan være en begrensing for seg selv.»

Hege løper Berlin maraton sept 2017

Hege N.S.