Aktiv i 100 dager – tar du utfordringen?

Bli med i Facebook-gruppa 100-dagersutfordringen, og la deg inspirere til daglig aktivitet, sammen med glade mosjonister fra hele landet.

Det skal ikke så mye til: 30 minutter moderat fysisk aktivitet daglig er nok til å få bedre helse, ifølge helsemyndighetene. 100-dagersutfordringen hjelper deg å nå målet.

Tanken er at vi gjennom å dele våre daglige aktiviteter og fysiske krumspring med gruppa, inspirerer og løfter hverandre frem. Snømåking eller husarbeid, yoga eller fotball, en tur i skogen eller sykkel til jobben – alt teller, alt bidrar til bedre helse.

I tillegg til medlemmenes innlegg, bidrar personlig trener og coach Astrid Moe Eikrem i Heile deg coaching & trening med tips og fakta.

100-dagersutfordringen hjelper deg å gjøre fysisk aktivitet til en god, daglig vane. Gruppa passer for alle, fra den superspreke til deg som vil ta det første skrittet ut av sofaen.

Bli med i dag, og få en heiagjeng på flere hundre mosjonister med på kjøpet! 

Deltakelse i gruppa er gratis.

 

Her er link til Facebookgruppa.

Mitt mål er at trening og aktivitet skal bli en naturlig del av livet, noko vi  bare ”må ha” på same måte som mat og søvn. Legg lista lavt, fokuser på alt det du får til, og anerkjenn det du får gjort som dagens trening!

 

Kva då med kvile og restitusjon?

Det er sjølvsagt viktig, og det ville vera veldig dumt å køyra hard trening 100 dagar på rad. Kroppen treng kvile for å bygga seg opp igjen (og bli endå sterkare) etter trening, ellers risikerer du at treninga gir motsett effekt. Så har du hatt ei hard trening ein dag og kjenner deg sliten, så er det viktig å ta hensyn til det neste dag. Gå ein lett tur, sykle ein liten runde – du kjenner kva som fungerer for deg. Og varier kva for musklar du brukar. Har eg løpt laaaangt (og sakte) ein dag og er møyr i beina, så kan eg ta litt styrketrening for rygg og armar neste dag.

 

Må du starta samtidig med dei andre?

Nei, du startar når du er motivert og klar! Viss du vil kan du ”rapportera” korleis det går inne på Facebookgruppa. F.eks: Dag 3/100: Var på Stram Opp på SATS. Dag 4/100: Rask gange rundt vatnet, 4 km. Osv.

Og legg gjerne inn bilder av aktiviteten, det er inspirerande for dei andre som er med og! På Instagram er det mange som er med på denne utfordringa, du kan sjekka det på taggen #hundredagersutfordringen

 Alt er bedre enn ingenting! Så Hundredagersprosjektet er genialt for å få det til. Og å få det til å bli ein fast vane! 

Blir du med? Hopp i det! :-)

heiledeg_page_301