Bli med på Kjelsås’ gladeste utetrening!

Hoppla gruppetrening byr på sosial og effektiv kondis- og styrketrening
– utendørs, hele året. Bli med på gratis prøvetime!

Hoppla er ingen høylytt ”boot camp”, men et treningsfellskap med treningsglede og mestring i fokus.


TRENING FOR ALLE!
Kan du bevege armer, bein og smilebånd, kan du bli med på Hoppla-trening!
Treningen er lagt opp med øvelser og variasjoner der alle trener på sitt nivå. Ingen blir hengende etter, og det er utfordrende nok også for deg som er godt trent. Gruppene er delt inn etter intensitet, og øvelsene varierer fra gang til gang.

Nivå 1: nybegynner/lenge siden trent

Nivå 2: litt trent

Nivå 3: godt trent

TRENER ASTRID

Astrid Moe Eikrem fra Heile deg coaching & trening er sertifisert personlig trener og coach. Hun brenner for å få trening til å bli en lystbetont hverdagsaktivitet – som gir resultater.

TIDSPUNKT

Hele året:
Mandag kl. 18.00 (Passer best for nivå 2 og 3). Ukeskurs
Mandag kl. 19.15 (Passer best for nivå 1 og 2). Ukeskurs
Onsdag kl. 18.00, trappe-Hoppla, passer for alle nivåer. Dropin og -«ta-igjen-timer» for de som er i kursgruppene.

OPPMØTESTED
Mandager, vinter: Kjelsås skole/Dyrlegebutikken
Onsdager: annenhver uke i Lachmannstrappa ved Myrerjordet og Skibakketrappa i Nydalen

Mandager, sommer (mai-september): Frysja, ved sandvolleyballbanen

PRIS
Kurspakke uke 2-7 2019 kr 1050 (7 ganger). Begge kursene er fulle (max 14) for denne kursperioden. Neste kurs er uke 9-15
Dropin: kr 200

NB gratis prøvetime

PÅMELDING OG GRATIS PRØVETIME
Ta kontakt med Astrid på: astrid@heiledeg.no eller 932 00 172, eller bruk påmeldingsskjemaet er på siden.

Velkommen på effektiv og sosial utetrening på Kjelsås!

 

Heile deg Hoppla trening foregår utendørs året rundt, og er enkel og supereffektiv gruppetrening som alle kan være med på. For mange er det ekstra motiverende og effektivt å trene sammen med andre, og da øker også sjansen for at du klarer å holde på de gode treningsvanene.

Vi starter alltid timen med en oppvarmingsrunde. Så blir det kondisjonstrening i form av korte intervaller/stafett/bakkedrag/taudrag. I styrkedelen kan vi ha fokus på spesielle muskelgrupper (styrketrening for løping, magetrening, kjernemuskulatur, rumpe&lår), eller mer all-round trening for de store muskelgruppene. Vi bruker egen kroppsvekt og enkle hjelpemidler som tau, strikker osv.

 

 

 

Ja jeg ønsker mer informasjon om Hopplatrening!

5 + 9 =